Na přání klienta nejprve provedeme diagnostiku, a předem spočítáme pravděpodobnou cenu opravy
V oblasti výpočetní techniky pracuji již od roku 1992, a od roku 2000 jako OSVČ. Něco zkušeností jsem již nasbíral
Převážná část našich zakázek pochází od klietů, kteří za námi přichází opakovaně-sousedé, přátelé...
Provádím pozáruční hardwarový servis PC a notebooků, instalace operačních systémů Windows všech verzí, linux distibucí, PDA, MDA, odblokování Android a dalších. Pomoc s nefunkčním připojení na internet, odvirování Vašich dat, záchranu dat (obnovování smazaných či ztracených). Zastoupení klienta, při jednání s providerem, mobilním operátorem atp. vyjednání výhodnějších podmínek, příznivější ceny, zrychlení inetu atp. Technickou pomoc vzdáleným připojením i po telefonu, školení seniorů atd. atd. Souhrn prováděných prací by byl hódně móc dlouhý, proto směle volejte a zeptejte se. Navíc máte velice slušnou šanci, že na Vás budu mít čas IHNED, nebo ještě tentýž den, protože jako drobný živnostník nejsem tolik zavalený prací a proto se můžu plně soustředit na řešení právě Vašeho problému. POKUD BY SE STALO, ŽE VÁM TO NIKDO NEZVEDÁ, ZANECHTE KRÁTKOU SMS, ZAVOLÁM ZPĚT.
Pokud výsledek servisu nesplňuje klientovo očekávání, lze výsledek servisu reklamovat. Dle občanského zákoníku, číslo 40/1964 sb. byla záruční doba na práci stanovená na 3 měsíce. Nový občanský zákoník tuto časovou lhůtu již nestanovuje. Abyste dosáhli toho aby byla Vaše reklamace přijata a zdarma dořešena, je důležité, abyste nás o své nespokojenosti informovali, v co možná nejkratší době a nejlépe telefonicky. V praxy reklamaci přijímám vždy a vždy udělám maximum, aby byl servis do zdárného konce dotáhnut. Pokud ale dojdu k závěru že nesprávně dokončený servis byl zapříčiněn jinou událostí, nežli chybou technika, může být tento dodatečný servis také účtován, jako reklamace neoprávněná. Bývají to skutečně úplné výjímky - od roku 2000, kdy živnost provozuji, nastal podobný incident pouze dvakrát. Podobně, pokud nedojde k zdárnému uskutečnění servisů (v očích klienta) z důvodů, které nejsem schopen ovlivnit (Náhradní díly již na trhu nejsou k mání, nebo zákazník si nečekaně v krátké době servis rozmyslí, a požaduje okamžité přerušení práce, či navrácení počítače, před dokončení opravy) může být také naúčtována práce, která již byla na PC provedená.