Ceník služeb - 500,-/hod.

Hodinová sazba servisní práce je 500,-Kč (kde se po uplynutí první hodiny započítává po půlhodině) Cena se nemění ani za práci přes noc, za práci o víkendu či na Silvestra. Ve vyjímečných případech je možný výjezd technika k Vám. Pokud sídlíte v okolí Ládví a není to kilometr od MHD, pak je (v drtivé většině případů) cestovné zdarma. V případě exotičtějších destinací bude cestovné cca 400,-Kč, příp. dle dohody. Navíc máte velice slušnou šanci, že na Vás budu mít čas IHNED, nebo ještě tentýž den, protože jako drobný živnostník nejsem tolik zavalený prací a proto se můžu plně soustředit na řešení právě Vašeho problému. POKUD BY SE STALO, ŽE VÁM TO NIKDO NEZVEDÁ, ZANECHTE KRÁTKOU SMS, ZAVOLÁM ZPĚT. Úhrada se platí (až na malé vyjímky) v hotovosti, při předání hotové práce. Pokud je třeba výměna komponent, budu Vás o ceně předem informovat a budu požadovat zálohu na nákup zboží.

  • Zde najdete odkaz mé živnosti na webu Aresu
  • Zde z webu Porálu živnostenského podnikání
  • A zde z webu Českého statistického úřadu
  • Reklamace

    Pokud výsledek servisu nesplňuje klientovo očekávání, lze výsledek servisu reklamovat. Dle občanského zákoníku, číslo 40/1964 sb. byla záruční doba na práci stanovená na 3 měsíce. Nový občanský zákoník tuto časovou lhůtu již nestanovuje. Abyste dosáhli toho aby byla Vaše reklamace přijata a zdarma dořešena, je důležité, abyste nás o své nespokojenosti informovali, v co možná nejkratší době a nejlépe telefonicky. V praxy reklamaci přijímám vždy a vždy udělám maximum, aby byl servis do zdárného konce dotáhnut. Pokud ale dojdu k závěru že nesprávně dokončený servis byl zapříčiněn jinou událostí, nežli chybou technika, může být tento dodatečný servis také účtován, jako reklamace neoprávněná. Bývají to skutečně úplné výjímky - od roku 2000, kdy živnost provozuji, nastal podobný incident pouze dvakrát. Podobně, pokud nedojde k zdárnému uskutečnění servisů (v očích klienta) z důvodů, které nejsem schopen ovlivnit (Náhradní díly již na trhu nejsou k mání, nebo zákazník si nečekaně v krátké době servis rozmyslí, a požaduje okamžité přerušení práce, či navrácení počítače, před dokončení opravy) může být také naúčtována práce, která již byla na PC provedená.